Nieuwe service voor bedrijven op Schiphol: AH Mobiel pick-up point

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someone
9 juni

Op Schiphol werken circa 65.000 mensen bij ruim 625 bedrijven. Schiphol Real Estate zoekt continu naar innovatieve manieren om het leven van deze “bewoners” prettiger, gemakkelijker en efficiënter te maken.

Een nieuw initiatief is een pilot met Albert Heijn op Schiphol CBD dat op 8 juni in gebruik werd genomen. Tot half augustus zal op vaste tijden een ‘AH Mobiel Pick Up Point’ op de kruising bij kantoorgebouwen The Base, The Outlook en Avioport worden geplaatst. Huurders in deze gebouwen zijn onder andere Microsoft, Samsung en GrandVision.

Werknemers van de bedrijven op Schiphol kunnen hun boodschappen online bestellen en na het werk onderweg naar huis oppikken. Een Albert Heijn medewerker zet de boodschappen in de achterbak, waarna de klant direct kan doorrijden.

De pilot is een uitbreiding op het reeds bestaande vaste Pick-up point op Schiphol en andere faciliteiten die voor de Schiphol bewoners beschikbaar zijn.

Opening AH mobiel pick up point Schiphol