Join the dynamics als Property Manager – Schiphol Real Estate

Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on FacebookEmail this to someone
15 april

Schiphol Group. A world of opportunities.

Schiphol heeft de ambitie om de wereld dichterbij te brengen. Wij willen één van de meest toonaangevende luchthaven ondernemingen zijn. Een commercieel bedrijf met een ondernemende bedrijfsvoering en een maatschappelijke functie, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Onze medewerkers, in totaal 2.000, zijn van groot belang in het bereiken van ons doel: Europe’s preferred airport. Op Schiphol werken 65.000 mensen bij ruim 625 bedrijven. Wil jij ook deel uitmaken van deze dynamische wereld door te werken bij Schiphol Real Estate? Solliciteer nu!

De Business Area Schiphol Real Estate (SRE) is een 100% dochter van de Schiphol Group en heeft als strategie het ontwikkelen van preferred locations; werkomgevingen waar onze huurders, diens werknemers en bezoekers zich prettig voelen, waar zij goed kunnen werken en zakendoen. SRE bestaat uit drie lijnafdelingen: Portfolio Management, Development en Leasing & Marketing (L&M). Als gebouw- en gebiedseigenaar worden deze specialisaties ingezet om te streven naar een dynamische werkomgeving voor de lange termijn.Een belangrijke doelstelling is dan ook het handhaven en verbeteren van de bezettingsgraad van de gebouwenportefeuille. De afdeling Portfolio Management is vanuit haar rol als eigenaar en beheerder verantwoordelijk voor het aansturen van de gehele vastgoedportefeuille op strategisch, tactisch en operationeel niveau. De afdeling voert commercieel, technisch en administratief beheer over vastgoedobjecten van SRE, het Airport Real Estate Basisfonds en andere portefeuilles. Het doel daarbij is het behalen van een optimaal rendement, exploitatieresultaat en waardering van de grond- en gebouwenportefeuille.Schiphol Real Estate heeft een unieke positie als gebouw- en gebiedseigenaar en voert het beheer zelf uit. De functie van property manager geeft je de mogelijkheid hiervan onderdeel uit te maken.

Join The dynamics als property manager bij Schiphol Real Estate!

De functie

De activiteiten van de Portfolio Managers en hun teams zijn primair gericht op het behalen van een optimaal rendement. Om de huurstroom en waarde te continueren – en daar waar mogelijk te verhogen – is het behouden van onze huurders van fundamenteel belang. De Property Manager speelt daarin een essentiële rol.

We zoeken een enthousiaste en gedreven Property Manager die affiniteit heeft met kantorenvastgoed en gastvrij beheer. Jij bent het gezicht van SRE naar onze huurders. Samen met een team, welke onder andere bestaat uit een technisch manager en facility manager, ben je verantwoordelijk voor het integrale, commerciële dagelijkse beheer van The Base en voor het financiële resultaat. The Base bestaat uit circa 36.000 m2 met ongeveer 70 huurders, variërend tussen de 50 m2 – 3.500 m2. Het object is recentelijk gerenoveerd en is het dynamische hart van Schiphol Central Business District.

Met huurders als Smurfit, Kappa, SBM Offshore en Grand Vision moet je in staat zijn zeer adequaat te acteren en ben je oplossingsgericht. Daarnaast spelen de faciliteiten op de begane grond (Restaurant, Self Service Restaurant, Regus, Sportschool, Starbucks, etc) een uiterst belangrijke rol binnen The Base en het gebied Schiphol Business Center. Het managen en actief sturen op een juiste bijdrage van alle stakeholders van deze faciliteiten speelt een grote rol in je dagelijkse werkzaamheden.

De rol van Property Manager is een dynamische en commerciële functie met veel afwisseling in werkzaamheden.

Het Profiel

  • HBO werk- en denkniveau, met vastgoed(management)of facilitaire achtergrond;
  • Kennis van kantorenbranche;
  • Kennis van en ervaring met hospitality is een pré;
  • Klant- en servicegerichtheid;
  • Ondernemend, resultaatgericht en ‘no-nonsense’ mentaliteit;
  • Affiniteit met financiën (budgetteringscyclus en maandelijkse resultaatanalyses);

Ervaring met en bedreven in stakeholdermanagement.

Het aanbod

Schiphol Group is altijd in beweging en stimuleert dat ook bij haar medewerkers, letterlijk en figuurlijk. We geven jou ruimte en mogelijkheden om jezelf vitaal te houden en om jezelf te ontwikkelen.

  • Uitstekende secundaire voorwaarden, waaronder een persoonlijk Duurzaam inzetbaarheidsbudget in te zetten voor o.a. opleiding, coaching, sporten, verlof en een Bring Your Own Device budget.
  • Uitgebreide opleidingsmogelijkheden
  • Flexibele werktijden zodat je een optimale werk/ privé balans kunt creëren
  • Inspirerende werkomgeving, unieke projecten en trotse collega’s

Interesse?

Heb je vragen na het lezen van deze vacature? Neem dan contact op met Thijs Folkeringa, 06-53445954.

Direct reageren? Stuur je sollicitatie voor 29 april 2016 naar Annemieke Werkhoven, HR Adviseur Real Estate via Solliciteren button onder aan de volgende pagina.